Khamis, 15 Disember 2011

ZYLA a.k.a ZOEYLLA




zyla...aku kenal dye mase aku mula belajar at city college..firts time jumpe dye..mcm2 yg bermain di fikirn aku..ok ke dak2 city college nie..ps2 aku ciap ckp  npe dye nie nampak sombong semacam je..hihihi..(biasa arr lom kenal mmg ckp cm tue)..hurmmm..yg terkjutnye kn rupa2nya  dye duk satu hostel ngan aq n fara..haaa..at citu la ktaorg mula berkenalan di antara satu sama len..rupanya2 dye tk sombong pun..hehehe..
tapikan yg paling aku tk leh lupa mse aku mula kenal ngan dye kn..aku asyik tgk muka dye jer..(muka dye ade iras2 seseorng la) aku ase la kn dye pun nek plik npe aku tgk dye cm nk telan jer..hahaha...msti dlam hati dye ckp asal la minah ni asyik tgk aku jer...tk kn minat at aku kot..
(dear kamu tk ckp cm tu kn..) hahaha...zyla mmg best kwan ngan kamu..ble dh rapat cm ni bru rasa keserasiannya..yg rosa pling suka kamu pun suka layan lagu2 jiwang ngan rosa..suka nyanyi sama2..dh lama kn kita tk karaoke ber2...rindu nk karaoke ngan kamu dear...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan