Jumaat, 16 Disember 2011

AKU SUKA BUDAK-BUDAK

        

budak kecik..aku mmg suka budak kecik..tk tau npe..mungkin bab mak aku mengasuh anak org...ps2 aku yg tlg mak aku jge budak2 tu..aku yg bagi mandi..bagi pakai baju..makan..wt susu dorng...kre dh tau la cre2 nk jge anak nie..hurmmmm..semua perempuan ingin melahirkan zuriatnye sendri..tpi aku nie takut nk kawin..cm ne nk ade anak sendiri..hehehe..xpela..klu tk de anak sendiri ambik anak angkat pun ok jgak kn..janji dapat merasa jadi seorang ibu..hurmmm..msti seronokkn ble anak kite panggil kite ibu..hehehe..kelakar tol aku nie..ble aku tgk org len ngan anak dorang sendiri..msti aku ckp dlm hati aku..bila la aku leh jadi cm tue kn..dpt anak yg comel..de suami yg penyayang..ya'allah...tanpa aku sedar sudah terlalu jauh aku berfikir..ishhhh.....aku pun baru 19 tahun kot..muda ag la..tuk ada anak..belajar pun tk abis ag nie...hahahah..rosa..rosa..pela ko nie..tapi mmg la org ckp ramai yg kawin muda..tapi aku tk nk la..insyaallah satu hari nanti kalau ada rezeki aku tuk dapat anak sendiri..alhamdulilah..aku bersyukur sgt2..hahaha..k.la dh byk sgt aku merepek nie..^____^



Tiada ulasan:

Catat Ulasan