Khamis, 15 Disember 2011

MIEJA a.k.a AZNIZA



mieja nie kawan baik aq sama cm farra...aku kenal mieja nie dh lme dh..best sgt kawan ngan dye...dye nie  pemalu orangnye..tapi klu nk d bandingkan aku ngan dye aku rasa aku lagi pemalu kot..hehehe..mieja nie jenis yg simple je orangnye...aku ngan dye pun tak pernah gaduh...maklumlah saling memahami..aku masih ingat ag..dulu masa sekolah menengah..aku ngan dye de wt satu buku tuk ceritakan masalah kitaorng at buku tue..pstu ktaong akn bgi pendapat dan tolong selesaikan masalah yg d hadapi..kadang2 sampai menangis bila aku tulis dan ceritakan masalah aku at dye..
mieja aku rindu saat2 tue..bila la aku dapat luahkan masalah aku at kau ag ye..hurmm.. sekarang masing2 dah bz..nak jumpa pun ssh dh skang nie...
t de masa kita jumpa ag tau mieja..aku rindu kau sangat2..



P/S: mieja aku sayang kau...aku harap kau tak lupakan aku ^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan