Jumaat, 16 Disember 2011

JANJI MU

SAYANG...
Kau pernah berjanji akan menyayangi aku..
Kau pernah berjanji akan sentiasa menjaga aku..
Kau pernah berjanji tak akan meninggalkan aku..
kau pernah berjanji tak akan kecewakan aku..
kau pernah berjanji tak akan menyakiti aku..

Tapi kini????mengapa kau lupakan segala janji mu...
Sayang izinkan aku bertanya...
Siapakah sebenarnya aku di dalam hati mu???
Siapakah sebenarnya aku di mata mu??
Betulkah aku yang kau rindui???
Betulkah aku yang kau sayangi???
Betulkah aku yang kau cintai???
Dan betulkah kau benar-benar ikhlas terhadap diri ku???
Tapi semua itu hanya mampu menjadi persoalan...
Sampai sekarang aku masih tertanya-tanya..
Mengapa kau begitu mudah melupakan segala janji-janji mu..
Begitu mudah melafazkan janji..
tetapi begitu sukar untuk di tunaikan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan