Jumaat, 16 Disember 2011

SAPA LA DYE KAN...

dye exbf aku..huhhh...kenal dye at satu ruang chatroom nie..hurmm..mule2 kenl dye..ok la..kelakar orgnye..aku couple ngan dye tk dela lama mana...tpi aku gembira saat aku couple ngan dye..dye sentiasa wt aku tersenyum..walaupun aku ngan dye jarang msg..
tapi kegembiraan tu tk semestinye kekal..ianya cume smentara..ada satu peristiwa yg membuat aku ngan dye terputus hubungan..semuanya berpunca dari dye..kecewa..ye mmg aku kecewa sgt2..senang2 je kn dye lupekan janji dye..klu tk reti tunaikan janji..wt pe berjanji ngan aku..tk sangka kehadiran dye hanya menambah luka d hati aku..mengalir air mata aku apabila menerima msg terakhir darinye..terkilan..hampa..kecewa..sedih semua ada...aku tk sangka dye sggup lukakan hati aku..dye memutuskan hubungan tnpa sbb yg kukuh..tpi walau apepun aku bersyukur..tuhan pisahkan aku dan dye seawal begini..klu tidak tentu aku akn bertambah kecewa dan tersiksa..papepun aku nk ucapkan tima kasih at dye bab berjaya kecewakan aku..aku tk kn sesekali lupekan pe yg ko wt at aku..aku hanya mampu berharap semoga tuhan akan balas segala perbuatan ko itu..suatu hari nanti ko pasti akan merasa pe yg aku rasa..ko pasti akn merasa betapa sakitnya di khianati..
aku benci ko..benci!!!!!!!!!!!

p/s:mohd hafis bin azman..thanks bab berjaya kecewakan aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan