Khamis, 15 Disember 2011

ASAL USUL AKU..(HEHEHE) ^___^

nama aku noor rosanizah binti mat saad...nama panggilan aku rosa...umur aku 19 tahun..aku di lahirkan di Hospital Besar Taiping Perak..tapi aku menetap di kuala lumpur...aku lahir pada 04/06/1992..aku mempunyai 3 orang adik beradik..aku anak yang ke2..nama kakak aku yang sulung norzielawati binti mat saad..manakala adik aku yang bongsu pula bernama nor amira binti mat saad..ayah aku bernama mat saad bin  mansor beliau berkerja sebagai pemandu teksi...mak aku pula bernama hapsah binti mat jadek..ibu aku suri rumah sepanjang masa..aku sayangkan mak aku sangat2...ermmm...aku suka makan nasi ayam yang di buat oleh mak aku sendiri..sedap tau..rugi klu tk rasa....minuman kegemaran aku pula keret susu...aku suka warna hitam...tk tau napa...hehehe...haaaa...terlupa plak aku skang nie belajar at city college di jalan pudu..ambik kos penghotelan....nie je kot asal usul noor rosanizah binti mat saad...(peace ^____^)..t klu de ag aku tambah la ckit2....


P/S:Hehehe..dh mcm karangan budak2 dh pe yg aq tulis nie...^__^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan